PHO - Pokémon Hackers Online
Go Back   PHO - Pokémon Hackers Online > Members List

Notices

Ashe

Ashe Ashe is offline

Inactive(?) Rom Hacker

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 61 to 63 of 63
  1. Luna
    6th December 2014 10:08 PM
    Luna
    Sounds good to me :3

    - Haha I recognized Kim and Ron right away, but had to think to remember who the others were xD I fail
    -----------
    - Yeah, it was kinda weird all around...
    -----------
    - It qualifies as weird here too. But it was the middle of the night and we were bored and we wanted to go through the drive thru and someone had a "brilliant" idea. I'm sure they thought we were drunk or high, but we were actually sober, just really bored. Like I said, I love confusing people.
  2. Luna
    6th December 2014 09:53 PM
    Luna
    Hahaha I was expecting more than just 3 VMs honestly

    - They totally are Kim and Ron! lol!
    ------------
    - That's pretty weird, but it kinda makes sense. Not sure a scyther would be on Route 1 though.
    -----------
    - That reminds me of the time when we went through the drive thru in reverse and one of my friends was in the back of the truck and he was the one who gave and picked up the order. Definitely got some funny looks xD
  3. Luna
    6th December 2014 09:12 PM
    Luna
    Hey! Glad you made it! I really don't mind if you spam my profile at all, so go right ahead haha.

About Me

  • About Ashe
    Biography
    ~Under Construction~
    Location
    United States
    Interests
    Whatever I'm interested in for the next 5 minutes, it'll probably change by then though.
    Occupation
    Full Time Slacker
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 11th March 2016 08:23 AM
  • Join Date: 6th December 2014
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

Post Thanks / Like

No results to show...

Mentions

No results to display...

Thread Tags

No results to display...

Quotes

18th November 2015
02:32 PM - Proxy-Pie quoted Ashe in post Pokemon Masigna!
This really seemed intere...
14th January 2015
12:18 AM - Ashe quoted Luna in post [JOHTO LEGACY] Pokémon Christmas - 2014 Version Released!
What sort of Halloween Ha...
13th January 2015
11:06 PM - Luna quoted Ashe in post [JOHTO LEGACY] Pokémon Christmas - 2014 Version Released!
Prixy votes for a new Hal...
12th January 2015
10:31 PM - Ashe quoted Luna in post [JOHTO LEGACY] Pokémon Christmas - 2014 Version Released!
No more holiday hacks lol...
2nd January 2015
03:15 AM - Team Fail quoted Ashe in post How to donate?
I see. I will keep that i...

All times are GMT. The time now is 05:19 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc. User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
Pokémon characters and images belong to Pokémon USA, Inc. and Nintendo.
Pokémon Hackers Online (PHO) is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo LLC, Creatures, GAMEFREAK inc,
The Pokémon Company, Pokémon USA, Inc., The Pokémon Company International, or Wizards of the Coast.
All forum/site content (unless noted otherwise) and site designs are © 2006-2013 Pokémon Hackers Online (PHO).
Green Charizard Christos TreeckoLv100

"Black 2" by ARTPOP. Kyurem artwork by XOUS.